Sunday, January 25, 2009

HEY!..WELCOME TO..AIDA CITRA LESTARI...

HIDUP INI..tak seindah apa yang difikirkan.....
Tuhan....Kau maha penyayang dan maha mengetahui segalanya...betapa kerdilnya aku disisiMu...
benarkah dia yang kucari selama ini?....benarkah dia??..menjadi nadi dalam hidupku .... mampukah dia wahai sang kekasih, bakal memberi sinar baru dalam hidupku yang hampir tewas menempuh segalanya....
teman, pandanganku kabur...firasatku kabur....terkadangkala aku keliru dalam membuat pilihan...
namun, aku pasrah jika itu ketentuanMu, ya Allah....sesungguhnya,kau maha mengetahui...
noktah tangisanku masih belum berakhir....aku mencari nokhtahnya...di mana? dan di mana ???...di sini, ternyata aku mencari siapa diriku yang sebenar....dalam kepayahan, aku mendambakan sebuah kebahagiaan....bahagia disamping dia yang tercinta....dan...bahagia dalam mencari sesuatu yang aku dambakan....











No comments: