Monday, November 26, 2007



SALAM untuk pendengar setia klfm yang saya kasihi termasuk para sahabat yang selalu memberi sokongan dan terima cara saya keudara menerusi 97.2 fm...Tanpa disedari sudah 10 tahun saya bersama RTM dan menjadi penyampai di klfm sudah 5 tahun...turut merasa cukup dihargai oleh berita harian yang setiap tahun mencalonkan nama saya tersenarai dalam pencalonan sebagai penyampai RADIO WANITA POPULAR...walaupun tak pernah menang, tak dapat masuk peringkat separuh akhir ataupun mungkin sebagai tempelan bagi memenuhi kuota, saya tetap hargai..terima kasih pada wartawan yang sentiasa menyokong kerjaya dan memberi publisiti di majalah ataupun juga dimana -mana surat khabar...tqq...paling istimewa my mum yang banyak memberi support dalam bidang ini...LOVE U ALL..

1 comment:

Anonymous said...

Hai DJ Aida. Nikki here. I personally think that covered heels are more suitable for you compared to open toe heels. Just my 2 cents. Stay gorgeous DJ Aida! ;)